Ξαναθυμάμαι... - Όλα για την τάξη μου Cute Blue Pencil
Untitled

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Ξαναθυμάμαι...





Για να λύσω ένα πρόβλημα, ακολουθώ τα παρακάτω βήματα...






  • Διαβάζω προσεκτικά  το πρόβλημα και κατανοώ τι μου λέει.

 Διαχωρίζω τα γνωστά από τα
άγνωστα και το ξαναδιαβάζω για να το κατανοήσω καλά.











  • Σκέφτομαι τρόπους για να λύσω το πρόβλημα.

Πρώτα θα κάνω αυτό, έπειτα εκείνο.
Κάνω ένα βοηθητικό σχέδιο, αν χρειάζεται.













  •  Εκτελώ το σχέδιό μου κάνοντας τις πράξεις που χρειάζονται με τη σωστή σειρά. 

Βεβαιώνομαι πως τα αποτελέσματα των πράξεων μου είναι σωστά.
Σιγουρεύομαι για το αποτέλεσμα κάνοντας δοκιμή.











  •  Πριν απαντήσω στο πρόβλημά μου, ξαναδιαβάζω προσεκτικά την ερώτηση 
(ή τις ερωτήσεις) 

  •    Απαντώ ολοκληρωμένα στα ζητούμενα του προβλήματος. 
 Δεν ξεχνώ να βάζω  και μονάδες στα αποτελέσματά μου.

π.χ.

 όχι ένα «ξερό»  10,
 .. αλλά 10 μέτρα ή 10 σοκολάτες, ανάλογα τι μου ζητάει!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σου θα εμφανιστεί μόλις εγκριθεί

Next previous