Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ - Όλα για την τάξη μου Cute Blue Pencil
Untitled

Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ



        Το πρωί της Κυριακής κάποιες γυναίκες πήγαν στον τάφο του Ιησού για να αλείψουν όπως συνήθιζαν με αρώματα το σώμα του Ιησού.


       Στο δρόμο που πήγαιναν έλεγαν μεταξύ τους για το ποιος θα τις βοηθούσε για να κυλήσουν τη μεγάλη πέτρα έξω από τον τάφο του Ιησού.



Όταν έφτασαν είδαν έκπληκτες ότι η πέτρα είχε ήδη μετακινηθεί .
Οι μαθήτριες που μπήκαν μέσα έμειναν με ανοικτό το στόμα βλέποντας ότι έλειπε το σώμα του Ιησού.


Τη στιγμή εκείνη ένας άγγελος ντυμένος στα λευκά της λέει:
« Μην τρομάζετε ! »
 « Γιατί ψάχνετε τον Ιησού ανάμεσα  στους νεκρούς; Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ δεν είναι εδώ.
 Αναστήθηκε !
Θυμηθείτε τα λόγια του που έλεγε, ότι την Τρίτη μέρα θ΄ αναστηθώ ! »
   

  Οι γυναίκες ταραγμένες και χαρούμενες έφυγαν για να ειδοποιήσουν τους μαθητές του Ιησού και να τους μεταφέρουν το μήνυμα της Ανάστασης.
   


 Καθώς προχωρούσαν συνάντησαν τον ίδιο το Χριστό αναστημένο. Οι μυροφόρες τότε πλησίασαν και τον προσκύνησαν.
        « Χαρείτε και μη φοβάστε ! » τις είπε. « Πηγαίνετε να πείτε στους μαθητές μου ότι θα τους συναντήσω στη    Γαλιλαία ».








Λίγες ημέρες αργότερα πραγματοποιήθηκε αυτή η συνάντηση και ο Ιησούς φανερώθηκε στους μαθητές του και τους είπε :
« Να έχετε πάντα ειρήνη ! Πηγαίνετε να κάνετε όλους τους ανθρώπους μαθητές μου και να τους βαπτίζετε στο όνομα του Πατρός του Υιού και του αγίου Πνεύματος. Να τους διδάσκετε να τηρούν τις εντολές μου και εγώ θα είμαι μαζί σας για   πάντα ! »

      
Next previous