Ποιο είναι το γλωσσικό λάθος; - Όλα για την τάξη μου Cute Blue Pencil
Untitled

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ποιο είναι το γλωσσικό λάθος;




Παρακάτω υπάρχει μία φράση. Εσείς, αφού τη διαβάσετε, να βρείτε ποιο είναι το γλωσσικό λάθος, αν φυσικά υπάρχει.




Στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε την απάντηση.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.
Η σημερινή φράση είναι:

« Θέλω εσένα να μου περιγράψεις το περιστατικό ».


Ποιο είναι το γλωσσικό λάθος;

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Απάντηση:

Στην ελληνική γλώσσα το υποκείμενο είναι πάντα στην ονομαστική.
 Εδώ λοιπόν η σύνταξη είναι η εξής:
Ρήμα: θέλω, υποκείμενο: εγώ, αντικείμενο: να μου περιγράψεις το περιστατικό,
 ρήμα: περιγράψεις, υποκείμενο: εσύ (και όχι εσένα),  αντικείμενο: το περιστατικό,
 Συνεπώς η σωστή φράση είναι:

« Θέλω εσύ να μου περιγράψεις το περιστατικό ».   




Next previous